मनिकर कार्की 'निवर्तमान'
के अब पनि नेपालको विद्यार्थी आन्दोलनले त्यही विरासतलाई बोकेर हिंड्नर्ुपर्छ - वा यसले अब आफ्नो उद्देश्य र गन्तब्य परिवर्तन गर्नुपर्छ - स्ववियू चुनावको सेरोफेरोमा यो एउटा गम्भीर बहसको विषय बन्नर्ुपर्छ । अहिलेको नयाँ उदाउँदै गरेको युवा पुस्तालाई हर्ेदा त्यो पुस्ता कुनै न कुनै रुपमा राजनीति प्रति निरपेक्ष देखिने गरेको छ । हालै कक्षा १२ मा पढ्ने एकजना विद्यार्थीले 'राजनीति'को बारेमा निबन्ध लेख्दा 'राजनीति फोहोरी खेल हो' भन्दै एक लाइनमा सिंगो निबन्धको निश्कर्षनिकालेका थिए । जबकि १२ कक्षामा पढ्ने विद्यार्थीले पक्कै पनि मुलुकको अर्थराजनीतिक व्यवस्था र अवस्थाप्रति चिन्ता र चासो अभिव्यक्त गर्नुपर्ने हुन्छ । तर, यथार्थमा त्यसो हुन सकेको छैन । हो, विद्यार्थीहरुलाई जागरुक बनाउन गठित विद्यार्थी संगठनहरुले किन त्यो प्रकारको जागरण पैदा गर्न सकेन - प्रश्न यो पनि हो ।
त्यसो त युवा विद्यार्थीहरुले भनेजस्तै अहिले मुलुकको राजनीति फोहोर मै डुबेको छ भन्दा अतिशयोक्ति नहोला । दलहरु सत्ताको छिनाझपटीमै रमाइरहेका छन् । अनि मुलुकमा राजनीतिक रुपले धेरै परिवर्तन देखिएको भएता पनि जनताको दैनिकीमा कुनै प्रकारको रुपान्तरण आएको छैन । गरिब झन् गरिब बन्दै गएका छन् भने धनी झन् धनी । आर्थिक विषमता बढ्दो छ । मुलुकमा रोजगारीका अवसरहरु सिर्जना हुन नसक्दा पचास लाख युवा जनशक्ति मुलुकबाट पलायन भएको छ । गाउँघरहरु युवाबिहीन बन्दै गएका छन् । शायद अहिलेसम्म हामीले जनताको नाममा जतिपनि राजनीति गर्यौं त्यसले जनताको दैनिकीमा कुनै तात्विक परिवर्तन ल्याउन सकेन, त्यसैले राजनीत्रि्रति आम मानिसहरु निरपेक्ष बन्दै गएका छन् । यसरी राजनीत्रि्रति आम मानिस निरपेक्ष बन्नु भनेको पक्कै पनि राम्रो संकेत होइन ।
हो, विद्यार्थी आन्दोलनले पनि अब आफ्ना एजेण्डा र प्राथमिकताहरुमा परिवर्तन गर्नु जरुरी देखिन्छ । हिजो विद्यँलयतहबाटै संगठन निर्माण गर्ने गरिन्थ्यो, तर अब त्यसरी विद्यालयतहमा संगठन निर्माण गर्ने होइन । विद्यार्थी संगठन विश्व विद्यालयतहमा मात्रै निर्माण गर्ने र विद्यार्थी संगठनहरुले विशुद्ध शैक्षिक र प्रागिक एजेण्डाहरुलाई उठान गर्नुपर्छ । यदि त्यसो भयो भने दलीयकरणको मारमा परेको विद्यार्थी आन्दोलनको हैसियत पनि माथि उठ्नेछ ।
भर्खरै घोषणा भएको नया“ शक्ति पार्टर्ीीनकट रहेको नया“ शक्ति विद्यार्थी युनियनले विश्वविद्यालयतह -स्नातक) भन्दा तल संगठन नगर्ने निर्ण्र्ाागरेको छ । उसले अन्तर्रर्ााट्रय बालअधिकारलाई सम्मान गर्दै कलिला बालमस्तिष्कहरुलाई राजनीतिक अभिष्टले प्रेरित कुनै पनि गतिविधिमा संलग्न नगराउने रचनात्मक कुराको सुरुवात गरेको छ । ती उच्च माध्यमिक विद्यालयसम्मका विद्यार्थीहरुलाई खेलकुद, वादविवाद जस्ता रचनात्मक र सिर्जनशील काममा प्रयोग गर्ने र उनीहरुको वृत्तिविकासमा मद्दत पुग्ने काममा उत्प्रेरित गर्ने तर संगठनभित्र समावेश नगर्ने उसको नीति देखिन्छ । यसले पक्कै पनि विद्यार्थी आन्दोलन र यसले लिने एजेण्डालाई पुनःपरिभाषित गर्ने आवश्यकता औंल्याएको छ ।
त्यसैको फलस्वरुप मुलुकमा पटकपटक राजनीतिक परिवर्तनहरु संभव भएका हुन् । निश्चय पनि त्यो एउटा कालखण्ड थियो, जुनबेला विद्यार्थीहरुबाट दलीय राजनीतिको अपेक्षा गरिन्थ्यो । तर, अहिले परिस्थितिमा निकै फेरबलद आइसकेको छ । अहिले दलीय राजनीतिका लागि राजनीतिक दलहरुले विद्यार्थीहरुलाई अघि सार्नुपर्ने बाध्यता छैन । यस्तो अवस्थामा निश्चय पनि स्ववियुको संरचनागत परिवर्तन र यसले लिने लक्ष्य अनि गन्तब्यको बारेमा नयां बहसको थालनी हुनुपर्ने आवश्यकता देखिन्छ । अनि विद्यार्थी संगठनहरुले अहिले विशुद्ध रुपमा विद्यार्थी र विश्वविद्यालयस“ग सम्बन्धित मुद्दाहरुलाई उठाउ“दा नै त्यो आन्दोलनको रुपमा संगठित हुन सक्छ ।
विद्यार्थी संगठनहरुलाई आफ्ना माउ पार्टर्ीीे ताकत देखाउने र उनीहरुलाई आफ्नो दलीय एजेण्डाका लागि सडकमा टायर बाल्न र ढुंगा हान्ने काममा मात्र अघि सारि“दा त्यत्रो गरिमामय इतिहास रचेको विद्यार्थी आन्दोलनले आफ्नो ओज र गरिमा गुमाउ“दै गएको कुरा निर्विवाद छ, यर्सथ अब विद्यार्थी आन्दोलनले पनि रचनात्मक उद्देश्यहरु अंगाल्नुपर्ने आवश्यकता छ । विद्यार्थी संगठनहरुलाई हा“केरै माउ पार्टर्ीीे केन्द्रीय स्तरमा पुगेका विद्यार्थी नेताहरु पनि अहिले स्ववियुको संरचनागत परिवर्तन जरुरी भइसकेको तर्क गर्दछन् । उनीहरु समयसापेक्ष स्ववियुको उद्देश्य, संरचना र निर्वाचन विधिमा समयानुकूल परिवर्तन गर्नुपर्ने आवश्यकता औंल्याइरहेका छन् ।
अब स्ववियुलाई विशुद्ध विद्यार्थीहरुको हक, हित र सुरक्षा तथा क्याम्पस तथा विश्वविद्यालयको भौतिक विकास र शिक्षाकेन्द्रित समस्याहरुको समाधान र नया“ शिक्षा प्रणालीको संस्थागत विकासमा केन्द्रित गर्नुपर्ने देखिन्छ । किनकि ०३६ सालयता मुलुकको आर्थिक, सामाजिक, राजनीतिक एवं शैक्षिक वातावरणमा पनि धेरै ठूलो परिवर्तन आइसकेको छ । स्वभावैले वातावरणीय तत्वहरुमा आएको परिवर्तनस“ग समायोजित हु“दै अघि बढ्न पनि पुरानो सोंच, संस्कार र चिन्तनमा परिवर्तन ल्याउनु जरुरी हुन्छ । यर्सथ पुरानै पञ्चायती र्ढरामा स्ववियुको संरचना कायमै राख्दा त्यसको उपादेयता पनि कम हु“दै जानेछ । विद्यार्थीहरुलाई नया“ संरचना र भूमिकामा परिवर्तन गर्न सकिएन भने आम रुपमा पनि विद्यार्थी आन्दोलनप्रति विश्वास रह“दैन र यो अक्षुण शक्ति केवल हुलदंगा र भीडमै परिणत हुने खतरा रहन्छ ।
तस्बिरः गुगल खोजी
त्रिभुवन विश्वविद्यालयले स्वतन्त्र विद्यार्थी युनियन -स्ववियु)को चुनाव आगामी फागुन १४ लाई तोकेको छ । अब विगतमा जस्तै विद्यार्थी संगठनहरुले जितहारको हिसाबकिताब नगरीकन विद्यार्थी राजनीतिलाई शुद्धिकरण गर्ने अवसरका रुपमा आसन्न चुनावलाई लिने हो भने २०६५ सालदेखि स्थगित हुँदै आएको स्ववियू चुनाव यस वर्षहुने देखिन्छ । स्ववियू चुनावको प्रसंग चल्दै गर्दा अबको विद्यार्थी आन्दोलनको उद्देश्य र गन्तब्यको बारेमा व्यापक बहस हुनु जरुरी देखिन्छ । नेपालमा विद्यार्थी आन्दोलनको इतिहास हर्ेदा विद्यार्थी आन्दोलनले पक्कै पनि राजनीतिक उद्देश्य नै बोकेको देखिन्छ । अनि निम्न माध्यमिक विद्यालयमा पढ्दा देखि नै विद्यार्थी संगठनबाट राजनीतिक यात्रा सुरु गरेका धेरै नेताहरु अहिले राजनीतिक दलको केन्द्रीय तहमा पुगेका छन् । यर्सथ, विद्यार्थी आन्दोलनको विगत हर्ेदा यसले राजनीतिक अभिष्ट नै बोकेको देखिन्छ ।के अब पनि नेपालको विद्यार्थी आन्दोलनले त्यही विरासतलाई बोकेर हिंड्नर्ुपर्छ - वा यसले अब आफ्नो उद्देश्य र गन्तब्य परिवर्तन गर्नुपर्छ - स्ववियू चुनावको सेरोफेरोमा यो एउटा गम्भीर बहसको विषय बन्नर्ुपर्छ । अहिलेको नयाँ उदाउँदै गरेको युवा पुस्तालाई हर्ेदा त्यो पुस्ता कुनै न कुनै रुपमा राजनीति प्रति निरपेक्ष देखिने गरेको छ । हालै कक्षा १२ मा पढ्ने एकजना विद्यार्थीले 'राजनीति'को बारेमा निबन्ध लेख्दा 'राजनीति फोहोरी खेल हो' भन्दै एक लाइनमा सिंगो निबन्धको निश्कर्षनिकालेका थिए । जबकि १२ कक्षामा पढ्ने विद्यार्थीले पक्कै पनि मुलुकको अर्थराजनीतिक व्यवस्था र अवस्थाप्रति चिन्ता र चासो अभिव्यक्त गर्नुपर्ने हुन्छ । तर, यथार्थमा त्यसो हुन सकेको छैन । हो, विद्यार्थीहरुलाई जागरुक बनाउन गठित विद्यार्थी संगठनहरुले किन त्यो प्रकारको जागरण पैदा गर्न सकेन - प्रश्न यो पनि हो ।
अनि समयसापेक्ष शिक्षा नीति र प्रणालीको बहसमा पनि विद्यार्थी संगठनहरु उत्रिने हैसियत बनाउनर्ुपर्छ । बृहत्तर रुपमा मुलुकको शैक्षिक प्रणालीको सुदृढिकरणका लागि विद्यार्थी संगठनहरुले भूमिका निर्वाह गर्नुपर्छ ।विद्यार्थी आन्दोलनले अब विद्यार्थीहरुलाई राजनीतिक रुपमा कसरी जागरुक बनाउने - कसरी उनीहरुमा गढिएको राजनीतिक वितृष्णा हटाउने - कसरी युवा विद्यार्थीहरुलाई राजनीत्रि्रति निरपेक्ष होइन सापेक्ष बनाउने - यी र यस्ता सवालहरु विद्यार्थी आन्दोलनको केन्द्रीय एजेण्डा बन्नर्ुपर्छ । अनि समयसापेक्ष शिक्षा नीति र प्रणालीको बहसमा पनि विद्यार्थी संगठनहरु उत्रिने हैसियत बनाउनर्ुपर्छ । बृहत्तर रुपमा मुलुकको शैक्षिक प्रणालीको सुदृढिकरणका लागि विद्यार्थी संगठनहरुले भूमिका निर्वाह गर्नुपर्छ । के आसन्न चुनावको तयारीमा रहेका विद्यार्थी संगठनहरुले यसतर्फपनि ध्यान दिएका छन् -
त्यसो त युवा विद्यार्थीहरुले भनेजस्तै अहिले मुलुकको राजनीति फोहोर मै डुबेको छ भन्दा अतिशयोक्ति नहोला । दलहरु सत्ताको छिनाझपटीमै रमाइरहेका छन् । अनि मुलुकमा राजनीतिक रुपले धेरै परिवर्तन देखिएको भएता पनि जनताको दैनिकीमा कुनै प्रकारको रुपान्तरण आएको छैन । गरिब झन् गरिब बन्दै गएका छन् भने धनी झन् धनी । आर्थिक विषमता बढ्दो छ । मुलुकमा रोजगारीका अवसरहरु सिर्जना हुन नसक्दा पचास लाख युवा जनशक्ति मुलुकबाट पलायन भएको छ । गाउँघरहरु युवाबिहीन बन्दै गएका छन् । शायद अहिलेसम्म हामीले जनताको नाममा जतिपनि राजनीति गर्यौं त्यसले जनताको दैनिकीमा कुनै तात्विक परिवर्तन ल्याउन सकेन, त्यसैले राजनीत्रि्रति आम मानिसहरु निरपेक्ष बन्दै गएका छन् । यसरी राजनीत्रि्रति आम मानिस निरपेक्ष बन्नु भनेको पक्कै पनि राम्रो संकेत होइन ।
शायद अहिलेसम्म हामीले जनताको नाममा जतिपनि राजनीति गर्यौं त्यसले जनताको दैनिकीमा कुनै तात्विक परिवर्तन ल्याउन सकेन, त्यसैले राजनीत्रि्रति आम मानिसहरु निरपेक्ष बन्दै गएका छन् । यसरी राजनीत्रि्रति आम मानिस निरपेक्ष बन्नु भनेको पक्कै पनि राम्रो संकेत होइन ।यर्सथ, राजनीतिलाई रचनात्मक बनाउन अब यसको परिभाषा नै फर्ेर्नुपर्ने भएको छ । अहिलेसम्मको राजनीतिक संस्कार र कार्यशैली फर्ेर्नुपर्ने बेला भएको छ । अहिलेसम्म राजनीतिक दलहरुले भएगरेका सबै क्रियाकलापहरुलाई वैकल्पिक रुपले परिभाषित गर्नुपर्ने बेला भएको छ । हो, जबसम्म मुलुकको राजनीतिले सहि संस्कारको विकास गर्न सक्दैन, अहँ विद्यार्थी संगठनहरुमा पनि शुद्धिकरण आउने संभावना रहन्न । किनकि राजनीतिक प्रणाली ठूलो युनिट हो भने विद्यार्थी आन्दोलन त्यही राजनीतिक प्रणालीको एउटा सहायक युनिट हो । यर्सथ, राजनीतिको वैकल्पिक परिभाषास“गै अब विद्यार्थी आन्दोलनको गन्तब्य र लक्ष्यको पनि वैकल्पिक परिभाषा निर्माण गर्नुपर्ने बेला भएको छ । यो किन पनि जरुरी छ भने अहिलेको र विद्यार्थी संगठन निर्माण हुंदाको राजनीतिक वातावरण निकै फरक भएको छ ।
हो, विद्यार्थी आन्दोलनले पनि अब आफ्ना एजेण्डा र प्राथमिकताहरुमा परिवर्तन गर्नु जरुरी देखिन्छ । हिजो विद्यँलयतहबाटै संगठन निर्माण गर्ने गरिन्थ्यो, तर अब त्यसरी विद्यालयतहमा संगठन निर्माण गर्ने होइन । विद्यार्थी संगठन विश्व विद्यालयतहमा मात्रै निर्माण गर्ने र विद्यार्थी संगठनहरुले विशुद्ध शैक्षिक र प्रागिक एजेण्डाहरुलाई उठान गर्नुपर्छ । यदि त्यसो भयो भने दलीयकरणको मारमा परेको विद्यार्थी आन्दोलनको हैसियत पनि माथि उठ्नेछ ।
भर्खरै घोषणा भएको नया“ शक्ति पार्टर्ीीनकट रहेको नया“ शक्ति विद्यार्थी युनियनले विश्वविद्यालयतह -स्नातक) भन्दा तल संगठन नगर्ने निर्ण्र्ाागरेको छ । उसले अन्तर्रर्ााट्रय बालअधिकारलाई सम्मान गर्दै कलिला बालमस्तिष्कहरुलाई राजनीतिक अभिष्टले प्रेरित कुनै पनि गतिविधिमा संलग्न नगराउने रचनात्मक कुराको सुरुवात गरेको छ । ती उच्च माध्यमिक विद्यालयसम्मका विद्यार्थीहरुलाई खेलकुद, वादविवाद जस्ता रचनात्मक र सिर्जनशील काममा प्रयोग गर्ने र उनीहरुको वृत्तिविकासमा मद्दत पुग्ने काममा उत्प्रेरित गर्ने तर संगठनभित्र समावेश नगर्ने उसको नीति देखिन्छ । यसले पक्कै पनि विद्यार्थी आन्दोलन र यसले लिने एजेण्डालाई पुनःपरिभाषित गर्ने आवश्यकता औंल्याएको छ ।
निश्चय पनि हिजो जुन परिस्थितिमा विद्यार्थी आन्दोलनलाई तत्कालीन राज्यले मान्यता दिएर स्ववियुको स्थापना गरिएको थियो, त्यसबेला मुलुकमा राजनीतिक दलहरुले खुला रुपमा दलीय राजनीति गर्ने अवस्था थिएन ।२०३६ सालमा तत्कालीन पञ्चायत शासनविरुद्ध चर्किर्एको विद्यार्थी आन्दोलनको उपलब्धीको रुपमा स्थापित स्वतन्त्र विद्यार्थी युनियनको उद्देश्य, संरचना र निर्वाचन विधिमा कुनै परिवर्तन नहुनुले पनि विद्यार्थी संगठनहरुले कुनै स्पष्ट लक्ष्य किटान गर्न नसकेको देखिन्छ । निश्चय पनि हिजो जुन परिस्थितिमा विद्यार्थी आन्दोलनलाई तत्कालीन राज्यले मान्यता दिएर स्ववियुको स्थापना गरिएको थियो, त्यसबेला मुलुकमा राजनीतिक दलहरुले खुला रुपमा दलीय राजनीति गर्ने अवस्था थिएन । दलहरु प्रतिबन्धित थिए । त्यस्तो अवस्थामा राजनीतिक दलहरुले विद्यार्थीमार्फ आफ्ना राजनीतिक गतिविधिहरु अघि बढाउ“दथे र स्वभावैले विद्यार्थी संगठनहरुले पनि मुलुकको राजनीतिक परिवर्तनका लागि ठूलो संर्घष्ा गरेका थिए ।
त्यसैको फलस्वरुप मुलुकमा पटकपटक राजनीतिक परिवर्तनहरु संभव भएका हुन् । निश्चय पनि त्यो एउटा कालखण्ड थियो, जुनबेला विद्यार्थीहरुबाट दलीय राजनीतिको अपेक्षा गरिन्थ्यो । तर, अहिले परिस्थितिमा निकै फेरबलद आइसकेको छ । अहिले दलीय राजनीतिका लागि राजनीतिक दलहरुले विद्यार्थीहरुलाई अघि सार्नुपर्ने बाध्यता छैन । यस्तो अवस्थामा निश्चय पनि स्ववियुको संरचनागत परिवर्तन र यसले लिने लक्ष्य अनि गन्तब्यको बारेमा नयां बहसको थालनी हुनुपर्ने आवश्यकता देखिन्छ । अनि विद्यार्थी संगठनहरुले अहिले विशुद्ध रुपमा विद्यार्थी र विश्वविद्यालयस“ग सम्बन्धित मुद्दाहरुलाई उठाउ“दा नै त्यो आन्दोलनको रुपमा संगठित हुन सक्छ ।
विद्यार्थी संगठनहरुलाई आफ्ना माउ पार्टर्ीीे ताकत देखाउने र उनीहरुलाई आफ्नो दलीय एजेण्डाका लागि सडकमा टायर बाल्न र ढुंगा हान्ने काममा मात्र अघि सारि“दा त्यत्रो गरिमामय इतिहास रचेको विद्यार्थी आन्दोलनले आफ्नो ओज र गरिमा गुमाउ“दै गएको कुरा निर्विवाद छ, यर्सथ अब विद्यार्थी आन्दोलनले पनि रचनात्मक उद्देश्यहरु अंगाल्नुपर्ने आवश्यकता छ । विद्यार्थी संगठनहरुलाई हा“केरै माउ पार्टर्ीीे केन्द्रीय स्तरमा पुगेका विद्यार्थी नेताहरु पनि अहिले स्ववियुको संरचनागत परिवर्तन जरुरी भइसकेको तर्क गर्दछन् । उनीहरु समयसापेक्ष स्ववियुको उद्देश्य, संरचना र निर्वाचन विधिमा समयानुकूल परिवर्तन गर्नुपर्ने आवश्यकता औंल्याइरहेका छन् ।
अब स्ववियुलाई विशुद्ध विद्यार्थीहरुको हक, हित र सुरक्षा तथा क्याम्पस तथा विश्वविद्यालयको भौतिक विकास र शिक्षाकेन्द्रित समस्याहरुको समाधान र नया“ शिक्षा प्रणालीको संस्थागत विकासमा केन्द्रित गर्नुपर्ने देखिन्छ । किनकि ०३६ सालयता मुलुकको आर्थिक, सामाजिक, राजनीतिक एवं शैक्षिक वातावरणमा पनि धेरै ठूलो परिवर्तन आइसकेको छ । स्वभावैले वातावरणीय तत्वहरुमा आएको परिवर्तनस“ग समायोजित हु“दै अघि बढ्न पनि पुरानो सोंच, संस्कार र चिन्तनमा परिवर्तन ल्याउनु जरुरी हुन्छ । यर्सथ पुरानै पञ्चायती र्ढरामा स्ववियुको संरचना कायमै राख्दा त्यसको उपादेयता पनि कम हु“दै जानेछ । विद्यार्थीहरुलाई नया“ संरचना र भूमिकामा परिवर्तन गर्न सकिएन भने आम रुपमा पनि विद्यार्थी आन्दोलनप्रति विश्वास रह“दैन र यो अक्षुण शक्ति केवल हुलदंगा र भीडमै परिणत हुने खतरा रहन्छ ।
०३६ सालयता मुलुकको आर्थिक, सामाजिक, राजनीतिक एवं शैक्षिक वातावरणमा पनि धेरै ठूलो परिवर्तन आइसकेको छ । स्वभावैले वातावरणीय तत्वहरुमा आएको परिवर्तनस“ग समायोजित हु“दै अघि बढ्न पनि पुरानो सोंच, संस्कार र चिन्तनमा परिवर्तन ल्याउनु जरुरी हुन्छ ।त्यसैगरी मुलुकको शिक्षा प्रणालीलाई युग सुहाउ“दा व्यवहारिक बनाउन र विद्यार्थीहरुको अनावश्यक लोड घटाउने दिशामा गर्नुपर्ने कामहरु अनगिन्ती छन्, तर त्यसतर्फविद्यार्थी नेताहरुको ध्यान गएको देखि“दैन । फगत उनीहरु आफ्नो व्यक्तिगत पहिचान र व्यक्तित्व विकासका लागि राजनीति गरिरहेका छन्, जसले गर्दा समग्र विद्यार्थी आन्दोलन नै आलोचित बन्दै गएको छ । शायद त्यसै भएरै होला पर्ूव विद्यार्थी नेता एवं वामपन्थी लेखक झलक सुवेदीले कतै टिप्पणी गरेका थिए -'नेपालमा अहिले विद्यार्थी संगठनहरु छन् तर, विद्यार्थी आन्दोलन छैन ।' अब वास्तवमै विद्यार्थी संगठनहरुले आफ्नो गुमाउ“दै गएको शाख कायम राख्ने र नया“ विद्यार्थी आन्दोलनको उभार श्रृजना गर्ने हो भने उनीहरु प्रशासनिक र आर्थिक कुराहरुमा केन्द्रित हुने होइन । उनीहरु वास्तवमै मुलुकको शैक्षिक रुपान्तरणका लागि नया“ ढंगबाट शैक्षिक आन्दोलनको उभार सृजना गर्नेतिर लाग्नर्ुपर्छ । अबको विद्यार्थी आन्दोलनको गन्तब्य यहि हो र हुनर्ुपर्छ ।
No comments:
Post a Comment